اگرچه برخی از درمان های افسردگی در کودکان و نوجوانان به اثبات رسیده است ، اما اندازه اثرات نسبتاً متوسط است. بنابراین ، فرصت قابل توجهی برای بهبود درمورد درمانهای افسردگی موجود وجود دارد. برخی از کودکان ممکن است پاسخ ضعیفی نشان دهند زیرا هنوز بلوغ شناختی ، اجتماعی یا عاطفی لازم برای درک و استفاده از مهارتهای آموخته شده در درمان را ندارند. بنابراین ، ممکن است نیاز به درمانهای افسردگی متناسب با توانایی کودکان در درک و اجرای تکنیک های درمانی باشد. در این مقاله به تشریح مراحل مورد نیاز برای برای درمان افسردگی می پردازیم:. این مقاله (1) مهارت های آموزش در افسردگی را مشخص می کند. (2) شناسایی توانایی های رشد شناختی ، اجتماعی و عاطفی برای دستیابی به این مهارت ها (3) دوره رشد هنجاری این مهارت ها و نحوه تعیین سطح رشد کودک. و (4) ارائه ی اطلاعات برای طراحی یک برنامه درمانی اختصاصی را بیان می نماید . رویکردهای ممکن برای مداخله عبارتند از: تغییر روش درمانی برای برآورده کردن سطح رشد کودک ، آموزش کودک به مهارتهای لازم برای مشارکت در درمان یا استفاده از یک روش ارزیابی پویا که یکپارچه سازی ارزیابی در معالجه است و اندازه گیری پتانسیل کودکان و همچنین میزان فعلی توانایی ها آنها..
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5441981/
«گروه تحقیقاتی پلاسما»
02166954926 /////// 09123600694
ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،
مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری
پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر
Email: PDsabz@yahoo.com
Telegram: @PDsabz20
Instagram: Plasma_Consulting_Group